Loading Flash movie...
Nyitólap Magunkról Termékeink Szolgáltatások Kapcsolat

Az internetről

MiVanMi?

Virtuális túra, debreceni képek, panorama képek

Szponzoráció:

Miskolci jegesmedvék

Csodakutya

Partnerek:

Pon-Giga Kft.

Laza Rádió

Hogyan ütemezzem weboldalam elindítását?

A keresőkben az első találati oldalon való megjelenést elég kockázatos, és ezért nem ajánlatos időben hajszolni. A megjelenés például az első oldalon egy kulcsszóra legalább másfél-két hónapot vesz igénybe, de a többi ugyanerre az oldalra-kifejezésre hajtó más oldaltulajdonosok miatt (már akiknek normális optimalizálójuk van) ez az idő akár jelentősen is megnőhet. Tehát a weboldalamat az általam felfogadott optimalizáló szakember által az első találati oldal eléréséhez szükséges idővel előbb indítom, mint ahogy fizikálisan is megnyitok. Így a nyitással egy időben tudom begyűjteni a neten érdeklődő vevőjelölteket és nem kell még nyitás után 2 hónapot várnom, hogy érezzem a forgalmamom az internetes megjelenés jótékony hatását. Weboldalam elkészülte után már termékeknek is meg kell jelenniük az oldalamon akár árak nélkül is, ugyanis üres oldalhoz nem lehet normálisan linkhálózatot építeni! Nálunk az árak fixek és tartalmazzák a Google első oldalára kerülést adott kulcsszavakra, de bizonyos témákban az optimalizálásra fordított munkaigény olyannyira megnőhet, hogy külön díjat számolunk fel. Ez adott verseny esetén határozható meg pontosan, de minden esetben a munka megkezdése előtt tájékoztatjuk, ha felmerül ennek a lehetősége. Az optimalizálást meg lehet kerülni fizetett online hirdetések feladásával, de sokkal gazdaságosabb egyszeri, alacsony költségért megszerezni a látogatókat, mint rendszeresen nagyobb összegekért.

Az internet nem reklám! Annál sokkal hatékonyabb!

Ennek megértéséhez meg kell néznünk milyen mechanizmusok mentén működik a klasszikus reklám. Vizsgáljuk meg most ezt egy óriásplakát példáján keresztül (újság vagy rádió, illetve tv hirdetést is választhattam volna nincs semmi különbség ez ügyben közöttük). Tehát felkerültünk egy óriásplakátra, ami előtt akár több ezer ember halad el egy nap. Tegyük fel, hogy porszívókat szeretnék eladni. A több ezer emberből, aki ránéz a plakátomra sokan nem küzdenek éppen porszívó problémákkal, így hirdetésem nem fog kiváltani vásárlást belőlük, később pedig mikor porszívóra lesz szükségük minden valószínűség szerint nem fognak emlékezni hirdetésemre, így valamely más friss inger (mint anno az én plakátom) után fognak menni, és az alapján vásárolni. Tehát a plakáton, újságban, rádióban, tévében a legjobb ha állandóan szerepelek ezáltal lefedve az összes év közben felmerülő igényt a termékemre szolgáltatásomra. Ez viszont rendkívül sokba kerül. A reklám annál gazdaságosabb minél inkább a célcsoportot-és csak azt-éri el!

Az internetes megjelenés esetén fordított reklámmechanizmusról beszélhetünk, ami a következőképpen néz ki:

  • Felmerül egy igényem valamire
  • Leülök a gép elé, mert onnan kényelmesen és teljes körűen tájékozódhatok az igényem kielégítésének lehetőségeiről, illetve arról is kik és mennyiért oldanák meg a problémámat.
  • Beütöm amit keresek, és ahol keresek-például konyhabútor Debrecen-majd kényelmesen kiválasztom a nekem legmegfelelőbb és legszimpatikusabb kivitelezőket, akiket megkeresek. Tehát nem kell végigjárnom a várost elsőnek és mindenhová bemennem érdeklődni.
  • Tehát, ha Ön konyhabútort gyárt én pedig beírom a keresőbe hogy konyhabútor készítés Debrecen akkor a célcsoportjából érkeztem. Nem Ön keresett meg engem, hanem én kerestem meg Önt!

Az internetes keresőoptimalizált honlap által kiváltott „reklám” a leghatékonyabb mert főleg azok látogatják oldalát akik vevői lehetnek. Ez a fordított reklámmechanizmus lényege.

Szikra Reklám Stúdió © 2009.

Aktuális |  Magunkról |  Termékeink |  Referenciák |  Virtuális túra |  Szolgáltatások |  Kapcsolat |  Az Internet, mint üzlet |  Linkek
szikrastudio.hu |  honlapkeszites.szikrastudio.hu |  honlapkeszitesdebrecen.szikrastudio.hu |  debrecenikepek.szikrastudio.hu |  panorama.szikrastudio.hu