Loading Flash movie...
Nyitólap Magunkról Termékeink Szolgáltatások Kapcsolat

Az internetről

MiVanMi?

Virtuális túra, debreceni képek, panorama képek

Szponzoráció:

Miskolci jegesmedvék

Csodakutya

Partnerek:

Pon-Giga Kft.

Laza Rádió

1,6 millió előfizető a vezetékes szélessávú piacon

2009 május végére a hazai vezetékes szélessávú előfizetések száma az április végi 1,593 millióról 1,6 millióra nőtt, közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH)...Tovább >>




A magyar lakosság fele rendszeresen használja a világhálót

A közép- és kelet-európai, illetve a magyar felnőtt lakosság közel fele havi rendszerességgel internetezik – derül ki a GfK Csoport által tizenhét közép- és kelet-európai országban, 2009 májusában készült felmérésből. Szlovéniában, Ausztriában és a balti államokban az internetezők aránya jóval meghaladja az 55 százalékot... Tovább >>




Az online játék már nem csak játék

2009 májusában a 14 év feletti lakosság csaknem egynegyede már rendszeres online játékosnak volt tekinthető, ami megközelítőleg 1,9 millió főt érint Magyarországon – derül ki a GKIeNET – T-Home – T-Mobile Jelentés az internetgazdaságról 2009. júniusban közzétett kutatásából... Tovább >>




Internetezők a fővárosban és vidéken

Bár a magyar lakosság több mint fele digitálisan írástudónak tekinthető – derül ki a GKIeNET – T-Home – T-Mobile Jelentés az internetgazdaságról 2009. áprilisban közzétett kutatásából – de a közép-magyarországi régiótól távolodva csak a debreceni, a szegedi és a siófoki kistérség éri el a főváros és környékén tapasztalható internet intenzitás szintjét... Tovább >>




Online reklámpiac 44(!)százalék növekedés Magyarországon 2008

Az online reklámpiac nettó értéken 20 milliárd forintot ért el Magyarországon 2008-ban, ami 44 százalékos növekedés... Tovább >>




„A Webshop fantázia”

Az internetes kereskedés előretörésével az on-line értékesítés gyakorlatilag bekebelezte világunkat az általa forgalmazott termékfajták tekintetében.Viszont ami ennél sokkal érdekesebb,hogy on-line elkezdtek teljesen új termékeket is árusitani melyek sokszor nem nagy beruházást igényeltek... Tovább >>




Válságmentes az online kiskereskedelem

Magyarországon, 2009 első félévében már több mint 2.400 interneten, kosaras rendszerben árusító kiskereskedelmi áruház működött... Tovább >>




Vásárlás előtt internetről tájékozódik a magyar

A Google megbízásából a TNS Infratest által készített jelentésből kiderül, hogy a hazai felhasználók számára egy-egy vásárlási döntés előtt a legtöbb esetben a világháló jelenti az elsődleges információforrást, amelyhez jellemzően internetes keresőket hívnak segítségül. Tovább >>

Szikra Reklám Stúdió © 2009.

Aktuális |  Magunkról |  Termékeink |  Referenciák |  Virtuális túra |  Szolgáltatások |  Kapcsolat |  Az Internet, mint üzlet |  Linkek
szikrastudio.hu |  honlapkeszites.szikrastudio.hu |  honlapkeszitesdebrecen.szikrastudio.hu |  debrecenikepek.szikrastudio.hu |  panorama.szikrastudio.hu